بلواسکای با راه‌اندازی بلواسکای هانتر، ابزارهای رشد و تحلیل را دریافت کرد.

بلواسکای با راه‌اندازی بلواسکای هانتر، ابزارهای رشد و تحلیل را دریافت کرد.

استارتاپی جدید به نیاز کاربران برای ابزاری جامع جهت رشد، مدیریت و پیگیری حضور خود در Bluesky پاسخ می‌دهد. سرویس اشتراکی BlueSkyHunter که جمعه راه‌اندازی شد، یک داشبورد آنلاین ارائه می‌دهد که امکان دسترسی به تحلیل‌ها، زمان‌بندی پست‌ها و خودکارسازی پیام‌های مستقیم (DM) را در کنار دیگر امکانات فراهم می‌کند.

بلوسکای با راه‌اندازی بلوسکای‌هانتر، ابزارهای رشد و تجزیه و تحلیل را دریافت کرد.

Bluesky gets growth and analytics tools with BlueSkyHunter launch

بلوسکای با راه‌اندازی بلوسکای‌هانتر، ابزارهای رشد و تجزیه و تحلیل را دریافت کرد. - Bluesky gets growth and analytics tools with BlueSkyHunter launch

یک استارتاپ جدید به نیاز کاربران برای دسترسی به ابزاری جامع پاسخ می‌دهد که به افراد کمک می‌کند تا حضور و پیروان خود در پلتفرم Bluesky را توسعه، مدیریت و پیگیری کنند. این سرویس اشتراکی که BlueSkyHunter نام دارد، روز جمعه راه‌اندازی شد و یک داشبورد آنلاین را معرفی می‌کند که دسترسی به تجزیه و تحلیل‌ها و ابزارهای مختلفی را برای زمان‌بندی پست‌ها و اتوماسیون پیام‌های مستقیم (DMs) فراهم می‌کند. این سرویس به دست طراحی Borut Udovic مستقر در اسلوونی و با حمایت توسعه‌دهندگان بیرونی طراحی شده است و هدف آن قرار دادن ابزارهای رشد حرفه‌ای و تجزیه و تحلیل در دست کاربران Bluesky است، از جمله کسانی که ممکن است از شبکه اجتماعی بزرگ‌تری چون X که در آن چنین ابزارهایی به مدت طولانی در دسترس بوده‌اند، به این پلتفرم منتقل شده‌اند.
این پیشنهاد به خالقان مستقل، برندها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند تا از Bluesky، شبکه اجتماعی رو به رشدی که اکنون بیش از 31.5 میلیون کاربر دارد، بهره‌برداری کنند. Udovic درباره تولید یک مجموعه ابزار برای Bluesky ابراز هیجان کرده و دلیل آن را فرصت‌هایی می‌داند که این بازار ارائه می‌کند. او توضیح می‌دهد: «معمولاً من دیرتر از موعد می‌رسیدم زیرا شرکت‌های بزرگ قبلاً سهم بازار را در دست دارند. یکی از دلایلی که به Bluesky آمدم این است که هنوز خیلی زود است... امیدوارم ورود به بازار برای من آسان‌تر باشد.»
در حالی که سایر خدمات نیز به زمان‌بندی پست‌های اجتماعی کمک می‌کنند، BlueSkyHunter به دنبال ارائه امکانات گسترده‌تری است که زمان‌بندی تنها یکی از گزینه‌های موجود است. در زمان راه‌اندازی، این سرویس همچنین ابزارهایی نظیر سازنده رشته و ابزاری که می‌تواند ارسال DMs به دنبال‌کنندگان شما را اتوماتیک کند — مانند پیام‌های تشکر به دنبال‌کنندگان جدید — را ارائه می‌دهد. گزینه‌ای برای ارسال پیام‌های پیگیری نیز بعداً برای افرادی که به DM اولیه شما پاسخ نداده‌اند، در دسترس خواهد بود.
یکی دیگر از جنبه‌های کلیدی این سرویس، پیگیری عملکرد Bluesky شماست که BlueSkyHunter انواع معیارها و نمودارها را در داشبورد خود ارائه می‌دهد. این معیارها شامل شمار کل دنبال‌کنندگان، تعداد پست‌ها در هر ماه، نرخ‌های تعامل، نرخ‌های رشد، بهترین زمان‌های پست‌گذاری، بالاترین دسته‌ها (نیش‌ها)، تعامل با موضوعات و موارد دیگر است. این اطلاعات می‌تواند برای یک روز، هفته، ماه، سه ماه یا همه زمان‌ها فیلتر شود. ابزارهای تجزیه و تحلیل رقبا نیز در دست توسعه قرار دارد که به نیازهای تجاری توجه دارد.
علاوه بر ابزارهای اندازه‌گیری و مدیریت محتوا، BlueSkyHunter به دنبال کمک به کاربران برای درک آنچه در Bluesky روند دار است، نیز هست. بخشی به نام «پست‌های ویروسی» پست‌های محبوب‌تر در این شبکه اجتماعی را نمایش خواهد داد که می‌تواند به برنامه‌ریزان محتوا کمک کند تا روندها و میم‌ها را شناسایی کنند و یا قالب‌های محبوب دیگر کاربران را پیدا کنند که بتوانند از آنها استفاده کنند. به مرور زمان، Udovic قصد دارد ابزار را گسترش دهد تا این پست‌ها را بر حسب موضوعات مختلف مانند کسب‌وکار، سفر، سیاست و غیره فیلتر کند.
BlueSkyHunter با یک اشتراک 14 روزه رایگان در دسترس خواهد بود. در آغاز، این سرویس با تخفیفی ویژه به مبلغ 15 دلار در ماه ارائه می‌شود، در حالی که قیمت معمول آن 29 دلار است. این تخفیف شامل دسترسی به ویژگی‌های آینده مانند تحلیل مخاطب و یک دستیار هوش مصنوعی نیز خواهد بود. Udovic می‌گوید که اگر BlueSkyHunter موفق شود، او تمایل دارد یک برنامه‌نویس تمام‌وقت برای کار بر روی این پروژه استخدام کند، اما فعلاً در حال ریسک کردن است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت ما مراجعه کنید: iwl.ir.