فشار تأیید پروفایل لینکدین در حال افزایش است - و هند در سال 2025 پیشتاز است.

فشار تأیید پروفایل لینکدین در حال افزایش است - و هند در سال 2025 پیشتاز است.

از آنجایی که پلتفرم‌های آنلاین با نحوه ایجاد اعتماد در مقیاس جهانی و رفع نگرانی‌های فزاینده درباره اصالت دست و پنجه نرم می‌کنند، پذیرش تأیید پروفایل در لینکدین در سال 2025 سرعت بیشتری پیدا می‌کند. هند به عنوان سریع‌ترین بازار در حال رشد برای تأیید پروفایل ظاهر می‌شود و تأثیر رو به گسترش این کشور بر نحوه عملکرد شبکه‌های کاری دیجیتال را برجسته می‌کند.

فشار تأیید پروفایل لینکدین در حال افزایش است - و هند در سال 2025 پیشتاز است.

LinkedIn’s profile verification push is accelerating — and India is leading the charge in 2025

از آنجایی که پلتفرم‌های آنلاین با نحوه ایجاد اعتماد در مقیاس جهانی و رفع نگرانی‌های فزاینده درباره اصالت دست و پنجه نرم می‌کنند، پذیرش تأیید پروفایل در لینکدین در سال 2025 سرعت بیشتری پیدا می‌کند. هند به عنوان سریع‌ترین بازار در حال رشد برای تأیید پروفایل ظاهر می‌شود و تأثیر رو به گسترش این کشور بر نحوه عملکرد شبکه‌های کاری دیجیتال را برجسته می‌کند. به گفته اسکار رودریگز، معاون محصولات اعتماد لینکدین، اعضای لینکدین هر ساله حدود 30 میلیون تأیید را به پروفایل خود اضافه می کنند که در سال 2025 بیش از 38 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این افزایش به دنبال اعلام این شرکت در هفته گذشته است که بیش از 100 میلیون کاربر حداقل یک تأیید را اضافه کرده اند. در سال 2022، لینکدین به منظور ارائه سیگنال‌های واضح‌تر از صحت در پلتفرم، تأیید پروفایل را آغاز کرد. در ابتدا بر تایید محل کار یا هویت اعضا، از جمله از طریق آدرس‌های ایمیل شرکت، قبل از گسترش به چک‌های شناسایی صادر شده توسط دولت تمرکز داشت، و از آن زمان به صفحات شرکت و فهرست‌های شغلی گسترش یافته است. اکثر اعضای لینکدین که تأییدیه ای را به نمایه خود اضافه کرده اند، این کار را با تأیید ارتباط خود با یک محل کار، معمولاً با استفاده از آدرس ایمیل شرکت یا اعتبارنامه های مشابه، به جای تأیید هویت شخصی خود انجام داده اند. رودریگز گفت: حدود 60 درصد از اعضای تأیید شده وابستگی در محل کار را تأیید کرده اند، معمولاً از آدرس ایمیل شرکت استفاده می کنند، در حالی که تقریباً 27 درصد هویت خود را با استفاده از یک شناسه دولتی تأیید کرده اند.

سرعت رشد هند

The pace of India growth

سرعت رشد هند از نظر جغرافیایی، ایالات متحده بیشترین سهم کاربران تایید شده را به خود اختصاص داده است که حدود 40 درصد از بیش از 100 میلیون عضوی را که حداقل یک تأیید را اضافه کرده اند، تشکیل می دهد. هند در کنار سایر بازارهای اصلی از جمله بریتانیا، کانادا، برزیل و فرانسه از نزدیک دنبال می‌شود. رودریگز گفت، در حالی که ایالات متحده همچنان بیشترین سهم کلی کاربران تایید شده را به خود اختصاص می دهد، هند به عنوان سریع ترین بازار در حال رشد لینکدین برای تایید پروفایل ظاهر شده است و پذیرش آن در 12 ماه گذشته حدود 80 درصد افزایش یافته است. هند در حال حاضر با بیش از 160 میلیون کاربر یکی از بزرگترین و سریع‌ترین بازارهای کاربران لینکدین در سراسر جهان است و سرعت پذیرش تأیید در آن در کنار رشد گسترده‌تر در شبکه‌های حرفه‌ای، استخدام و کار از راه دور در این پلتفرم آشکار می‌شود. این نشان می دهد که چگونه تغییرات در نیروی کار هند به طور فزاینده ای الگوهای استفاده جهانی لینکدین را شکل می دهد. با افزایش پذیرش تأیید، لینکدین همچنین شروع به گسترش این سیگنال ها به فراتر از پلت فرم خود کرده است. در اوایل سال جاری، این شرکت متعلق به مایکروسافت برنامه «تأیید شده در لینکدین» خود را راه‌اندازی کرد که به پلتفرم‌های شریک اجازه می‌دهد نشان‌های تأیید لینکدین را نمایش دهند. Zoom جدیدترین شریک این حرکت است که به شرکت هایی مانند Adobe و G2 پیوسته است. این شرکت همچنین اخیراً یک API self-serve را معرفی کرده است تا سازمان‌های دیگر بتوانند تأیید صحت را در سرویس‌های خود ادغام کنند. لینکدین می گوید که تأیید پروفایل با تعامل بیشتر در پلتفرم همراه است، به طوری که اعضای تأیید شده تا 60 درصد بازدیدهای پروفایل بیشتر و حدود 50 درصد تعامل بیشتر در پست های خود در مقایسه با کاربران تأیید نشده مشاهده می کنند. این شرکت اظهار داشت که صفحات تایید شده شرکت نیز توجه بیشتری را به خود جلب می کنند و بازدیدهای بسیار بالاتر و رشد فالوور را ثبت می کنند. رودریگز می‌گوید: «تأیید‌ها سیگنال قدرتمندی از صحت در لینکدین ارائه می‌دهند و به حمایت از اصالت و اعتماد کمک می‌کنند. اعضای دارای تاییدیه به احتمال زیاد افراد واقعی را نمایندگی می کنند و مشاغل با تایید صفحه و استخدام کننده استانداردهای ایمنی و یکپارچگی بسیار بالاتری دارند."