معرفی قابلیت زمانبندی پست‌ها، ویژگی "مارکاپ" و دیگر امکانات در تردز

معرفی قابلیت زمانبندی پست‌ها، ویژگی

متی از طریق پاداش‌های نقدی به خالقان تیک‌تاک در اینستاگرام و فیسبوک جذب می‌کند، در عین حال Instagram Threads امکانات جدیدی برای خالقان و برندها ارائه می‌دهد تا مدیریت حضور خود را در این اپ ساده‌تر کنند. آدم موسری، مدیر اینستاگرام، به تازگی ویژگی‌های جدیدی از جمله امکان زمانبندی پست‌ها و مشاهده اطلاعات بیشتر در بخش Insights را اعلام کرد.

Threads قابلیت زمانبندی پست، ویژگی «مارک آپ» و موارد دیگر را معرفی کرد.

Threads rolls out a post scheduler, ‘markup’ feature, and more

Threads قابلیت زمانبندی پست، ویژگی «مارک آپ» و موارد دیگر را معرفی کرد. - Threads rolls out a post scheduler, ‘markup’ feature, and more

با وجود اینکه متا با ارائه پاداش‌های نقدی، خالقان محتوای تیک‌تاک را به سمت اینستاگرام و فیس‌بوک جذب می‌کند، رقیب آن در اینستاگرام یعنی Threads اکنون امکاناتی را برای تسهیل کار برای خالقان، برندها و دیگرانی که به ابزارهای حرفه‌ای‌تری برای مدیریت حضور خود در این اپلیکیشن نیاز دارند، فراهم کرده است. آدام موسیری، رئیس اینستاگرام، در روز پنج‌شنبه اعلام کرد که چند ویژگی جدید به Threads اضافه خواهد شد، از جمله امکان زمانبندی پست‌ها و مشاهده معیارهای بیشتر در داشبورد Insights.
او در یک پست در شبکه اجتماعی اعلام کرد که کاربران اکنون می‌توانند پست‌های خود را در Threads زمانبندی کنند و معیارهای مربوط به هر پست را در داشبورد Insights مشاهده کنند. این قابلیت به کاربران این فرصت را می‌دهد که روندها را پیگیری کنند، از جمله تعداد بازدیدها، تعداد فالوورها، ویژگی‌های جغرافیایی، و نوع و تعداد تعاملات در یک بازه زمانی مشخص. ابزار زمانبندی نیز از منوی سه نقطه‌ای در بخش نویسنده قابل دسترسی است. برای این کار، کافی است بر روی "زمانبندی" کلیک کنید، تاریخ و ساعت مورد نظر را انتخاب کنید و دوباره بر روی "زمانبندی" برای تأیید کلیک کنید. پست‌های زمان‌بندی شده در پوشه پیش‌نویس‌ها ظاهر خواهند شد که کاربران می‌توانند قبل از انتشار آن‌ها را ویرایش یا حذف کنند.
علاوه بر این، موسیری بیان کرد که Threads ویژگی جدیدی را اضافه کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا پست‌هایی که مجدد به اشتراک می‌گذارند را "نشانه‌گذاری" کنند و دیدگاه خلاقانه خود را به آن اضافه کنند. هرچند موسیری توضیح بیشتری درباره نحوه عملکرد این ویژگی ارائه نداد، اما یافته‌های قبلی از کریس مِسینا، یک علاقه‌مند به فناوری، نشان می‌دهد که Threads یک آیکون جدید در کنار دکمه‌های افزودن عکس، گیف، صدا، هشتگ و غیره اضافه خواهد کرد که به این ویژگی دسترسی می‌دهد. با کلیک بر روی آیکون موجی، کاربران به صفحه‌ای منتقل می‌شوند که در آن می‌توانند از ابزارهایی مانند مداد هایلایتر یا ابزار پیکان استفاده کنند تا مستقیماً روی پست‌های Threads طراحی کنند.
این ویژگی همچنین به تازگی توسط لیندزی گمبل مشاهده شده است که در Threads نمونه‌ای از آن را به نمایش گذاشت. این افزودنی به نظر کمی عجیب می‌رسد، زیرا کاربران معمولاً چیزی را از وب به اشتراک می‌گذارند، مانند یک مقاله خبری، و بر روی آن یک هایلایت یا زیرخطی در یک اسکرین‌شات اضافه می‌کنند. با این حال، این ویژگی به کاربران Threads چیزی منحصر به فرد ارائه می‌دهد که در مقایسه با رقبا در شبکه‌های اجتماعی مانند X، Bluesky و Mastodon، می‌تواند جالب توجه باشد. به همین دلیل است که می‌توان این اقدام را به نوعی یک استراتژی هوشمندانه در نظر گرفت که هدف آن افزایش تعاملات و جذب کاربران جدید بر روی پلتفرم‌های مختلف است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت ما در آدرس iwl.ir مراجعه کنید.