گوگل با کارت های مرتبط با UPI، فشار اعتبار مصرف کننده را در هند تقویت می کند

گوگل با کارت های مرتبط با UPI، فشار اعتبار مصرف کننده را در هند تقویت می کند

گوگل با راه‌اندازی یک کارت اعتباری مرتبط با UPI، با شرط‌بندی روی کشوری با بیش از 1.4 میلیارد نفر که در حال حاضر کمتر از 50 میلیون نفر دارای کارت اعتباری هستند، فشار خود را به سمت تامین مالی مصرف‌کننده در هند گسترش می‌دهد.

گوگل با کارت های مرتبط با UPI، فشار اعتبار مصرف کننده را در هند تقویت می کند

Google deepens consumer credit push in India with UPI-linked card

گوگل با کارت های مرتبط با UPI، فشار اعتبار مصرف کننده را در هند تقویت می کند - Google deepens consumer credit push in India with UPI-linked card

گوگل با راه‌اندازی یک کارت اعتباری مرتبط با UPI، با شرط‌بندی روی کشوری با بیش از ۱۴ میلیارد نفر که کمتر از ۵۰ میلیون نفر در حال حاضر کارت اعتباری دارند، فشار خود را به سمت امور مالی مصرف‌کننده در هند گسترش می‌دهد. پذیرش سریع پرداخت‌های دیجیتال از طریق واسط پرداخت‌های یکپارچه (UPI) که توسط دولت پشتیبانی می‌شود، نحوه پرداخت مشتریان را تغییر داده است، اما به دسترسی گسترده به اعتبار تبدیل نشده است. این کارت شامل یک برنامه پاداش است که «ستاره‌های» مجازی را در تراکنش‌ها اعتبار می‌دهد، با هر ستاره به ارزش 1 روپیه. و وام دهندگان غیر بانکی برای ارائه وام های شخصی و با پشتوانه طلا از طریق برنامه به عنوان یکی از پرکاربردترین پلتفرم های UPI کشور، Google Pay دسترسی Axis Bank را به یک پایگاه کاربری بزرگ و دیجیتالی فعال در زمانی ارائه می دهد که وام دهندگان به طور فزاینده ای به دنبال مقیاس توزیع اعتبار از طریق پلت فرم های فناوری به جای شعب فیزیکی هستند.در حالی که Google با Axis Bank شروع به کار کرده است، قصد دارد به زودی شرکای صادرکننده بیشتری را اضافه کند تا پیشنهاد کارت اعتباری مشترک خود را در هند گسترش دهد. قیمت روی کارت، از جمله سود و هزینه‌های قابل اعمال، بسته به کاربر و نمایه اعتباری، بدون هیچ هزینه درخواستی متفاوت خواهد بود، و اضافه کرد که هزینه‌های مرتبط با انتخاب‌های بازپرداخت از قبل در برنامه نشان داده می‌شوند. سیاست بانک صادرکننده بازار کارت های اعتباری هند در سال های اخیر به سرعت در حال گسترش بوده است. تعداد کارت های موجود با نرخ سالانه حدود 14 درصد در طول سه سال گذشته به حدود 110 میلیون افزایش یافته است، در حالی که حجم و ارزش تراکنش ها نزدیک به 30 درصد افزایش یافته است. 1450 دلار) تا تقریباً 192000 روپیه (حدود 2100 دلار)، نشان می‌دهد که کارت‌ها بیشتر برای پرداخت‌های معمولی به جای خرید بلیط‌های بزرگ گاه به گاه استفاده می‌شوند. شارث بولوسو، مدیر ارشد مدیریت محصول Google Pay، گفت: به سیستم اعتباری، به ویژه آنهایی که نسبت به ساختارهای بازپرداخت کارت سنتی محتاط هستند، «این همان کاربرانی است که اعتبار بیشتری دریافت می‌کنند. توضیح زمان‌بندی گوگل حرکت گوگل در بحبوحه رقابت فزاینده در بازار کارت‌های اعتباری مشترک هند انجام می‌شود، جایی که شرکت‌هایی از جمله آمازون، و همچنین Flipkart و PhonePe متعلق به Walmart، محصولات مشابهی را ارائه می‌دهند.پلتفرم‌های اینترنتی مصرف‌کننده مانند شرکت‌های تحویل غذا Swiggy و Zomato به همراه شرکت‌های مسافرتی آنلاین از جمله MakeMyTrip و Yatra نیز با مشارکت بانک‌ها وارد این فضا شده‌اند. طبق گزارشی (PDF) توسط شرکت مشاوره Redseer، در کنار راه‌اندازی کارت مشترک، Google «پول جیبی» را نیز به کار می‌گیرد، قابلیتی در برنامه Google Pay که به والدین اجازه می‌دهد به کودکان دسترسی محدودی به پرداخت‌های دیجیتال بدهند. این ویژگی بر اساس عملکرد حلقه UPI اخیراً معرفی‌شده، به والدین اجازه می‌دهد تا سقف 15 تا 0 ₹0 تراکنش ماهانه را تعیین کنند. این شرکت اعلام کرد که توسط کودک آغاز شده است و والدین برای هر تراکنش اعلان‌هایی دریافت می‌کنند و می‌توانند سابقه هزینه‌ها را مشاهده کنند یا دسترسی به این ویژگی را از طریق برنامه Google Pay خود متوقف کنند، این شرکت گفت این حرکت همچنین می‌تواند به Google کمک کند تا استفاده از Google Pay و بازار آدرس‌پذیر را در هند گسترش دهد، جایی که در رقابت نزدیک با PhonePe تحت حمایت Walmart در میان پلت‌فرم‌های UPI هندی پیشرو در کشور مانند پلتفرم‌های قدیمی Faintech Mockney و PocketsPack Money Google رقابت می‌کند. Junio، که به دنبال فعال کردن هزینه‌های دیجیتالی کودکان از طریق کارت‌های پیش‌پرداخت بود، با این حال، برخلاف ابزارهای پیش‌پرداخت، Google از چارچوب UPI Circle استفاده می‌کند تا به والدین اجازه می‌دهد کنترل وجوه را تا لحظه انجام تراکنش حفظ کنند، نه اینکه پول را از قبل بارگیری کنند. او گفت که این ویژگی منعکس کننده یک شرط بندی گسترده تر بر روی برنامه های پرداخت آشنا به عنوان راهی برای ایجاد اعتماد مالی در میان کاربران جوان با فراگیرتر شدن پرداخت های دیجیتال است.Google همچنین تجربه کسب‌وکارهای کوچک را در Google Pay ارتقا می‌دهد و به مشتریان امکان می‌دهد مستقیماً پس از تراکنش به بازرگانان امتیاز دهند، با این بررسی‌ها با فهرست Google Maps تاجر همگام‌سازی می‌شود. بولوسو گفت که طی سال‌ها به این پلتفرم، او افزود که این دسترسی به این شرکت اطمینان می‌دهد که می‌تواند محصولات مالی جدیدی را به کاربرانی که قبلاً به صورت دیجیتالی در حال انجام معاملات هستند، معرفی کند.