تست تبلیغات در تردز برای آمریکا و ژاپن
Threads is testing ads in the US and Japan
روز جمعه، رقیب متا به نام Threads اعلام کرد که در حال حاضر در حال آزمایش تبلیغات با برندهای منتخب در ایالات متحده و ژاپن است. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، بیان کرد که این شرکت نظرات کاربران را در نظر خواهد گرفت قبل از این که این آزمایش را در بازارهای دیگر گسترش دهد. او گفت: "ما میدانیم که بازخوردهای زیادی در مورد نحوه برخورد با تبلیغات وجود خواهد داشت و ما مطمئن خواهیم شد که این تبلیغات احساس مشابهی با پستهای Threads داشته باشند که برای کاربران مرتبط و جالب است." موسری افزود: "ما این آزمایش را به دقت زیر نظر خواهیم داشت قبل از اینکه آن را به صورت گستردهتری اجرا کنیم و هدف ما این است که تبلیغات در Threads به جایی برسد که به اندازه محتوای طبیعی و غیر تبلیغاتی جذاب باشد."
متا در یک پست وبلاگی اعلام کرد که تبلیغات هنگام نمایش در فید، برچسب "حمایت شده" خواهند داشت و آزمایشهای اولیه شامل تبلیغات تصاویر خواهد بود. این شرکت همچنین افزود که کاربران میتوانند موضوعات تبلیغاتی را کنترل کنند و امکان گزارش تبلیغات غیر مرتبط نیز وجود دارد. به گفته این کمپانی، "افراد به متا میآیند تا تجربهای شخصیسازی شده داشته باشند که به آنها در کشف کسب و کارها و محتوای مورد علاقهشان کمک میکند — تبلیغات بخش اساسی در این فرآیند هستند. این میتواند به سادگی شناختن یک برند جدید باشد که قبلاً نمیدانستید دوستش دارید و حالا از طریق تبلیغات دنبال میکنید."
متا در سال 2023 Threads را راهاندازی کرد و در ابتدا بر روی رشد کاربران متمرکز شد و به بیش از 275 میلیون کاربر فعال ماهانه دست یافت. این شرکت در دسامبر سال گذشته اعلام کرد که 100 میلیون کاربر فعال دارد. چندی پس از راهاندازی Threads، مارک زاکربرگ به سرمایهگذاران گفت که تمرکز اولیه این پلتفرم بر حفظ کاربران خواهد بود. پس از مشاهده نشانههای مثبت از تعامل کاربران، به نظر میرسد متا قصد دارد از مقیاس در حال رشد Threads برای آزمایش تبلیغات جدید بهرهبرداری کند. در آوریل گذشته، موسری در یک پست در Threads اعلام کرد که این شرکت قطعاً برنامهریزیهایی برای اضافه کردن تبلیغات به این پلتفرم دارد. در اوت گذشته، یک قهرمان کشف اپلیکیشن به نام آلکساندرو پالوکی، کدهای مربوط به توسعه تبلیغات برای Threads را یافت، اما متا اعلام کرد که برنامههای فوری برای راهاندازی تبلیغات ندارد. داستان همچنان در حال توسعه است و به نظر میرسد با توجه به اهمیت تبلیغات در دنیای دیجیتال، بسیاری از کاربران به ویژه از طریق وبسایتهایی مانند 'iwl.ir' از این تغییرات آگاه خواهند شد.
- Apps
- Instagram Threads
- Meta
- Threads