Zoom دستیار هوش مصنوعی خود را با دسترسی به کاربران رایگان به وب می آورد
Zoom brings its AI assistant to the web with access to free users
زوم دستیار هوش مصنوعی خود را امروز به عنوان بخشی از نسخه AI Companion 3.0 خود در وب منتشر کرد. این شرکت همچنین به کاربران رایگان اجازه می دهد تا به ویژگی های دستیار مانند خلاصه کردن جلسات، فهرست کردن موارد اقدام یا دریافت اطلاعات از جلسات دارای محدودیت دسترسی داشته باشند. این شرکت گفت که کاربران طرح اولیه می توانند از همراه هوش مصنوعی طی سه جلسه در هر ماه استفاده کنند که هر جلسه شامل خلاصه جلسه، سوالات در جلسه و قابلیت های یادداشت برداری با هوش مصنوعی است. بعلاوه، آنها می توانند هر کدام 20 سوال از طریق پانل کناری و سطح وب جدید بپرسند. آنها همچنین می توانند یک طرح افزودنی 10 دلاری برای دسترسی به ویژگی های همراه هوش مصنوعی خریداری کنند. در سطح وب جدید، این شرکت همچنین دستورات شروع مکالمه را اضافه می کند تا کاربران را در مورد کارهایی که دستیار می تواند انجام دهد مطلع کند. Zoom گفت که با این به روز رسانی، دستیار همچنین می تواند اطلاعات سرویس های شخص ثالث مانند Google Drive و Microsoft OneDrive را به همراه تمام داده های ذخیره شده در Zoom بازیابی کند. این شرکت اعلام کرد که به زودی پشتیبانی از Gmail و Microsoft Outlook را به عنوان اتصال دهنده اضافه خواهد کرد. AI Companion همچنین یک گزارش بازتاب روزانه تولید می کند که جلسات، وظایف و به روز رسانی های روز را خلاصه می کند. علاوه بر این، دستیار می تواند وظایف بعدی و پیش نویس پیام های ایمیل را ایجاد کند. Zoom همچنین ویژگی های بیشتری را در رابطه با ایجاد و مدیریت اسناد اضافه می کند. از طریق به روز رسانی همراه جدید، کاربران می توانند اسناد را بر اساس جزئیات جلسه پیش نویس و ویرایش کنند. این شرکت گفت که کاربران می توانند پیش نویس اسناد را در سطح همراه شروع کنند و پروژه را به Zoom Docs تغییر دهند و با هم تیمی ها همکاری کنند. از اسناد صادراتی به MD، PDF، Microsoft Word و Zoom Docs پشتیبانی می کند. Lijuan Qin، رئیس محصول هوش مصنوعی در Zoom، گفت که این شرکت یک اپراتور مستقل است و دادههای ملاقات متنی دارد که آن را در مقایسه با سایر رقبا در فضای بهرهوری برتری میدهد. این شرکت گفت که از ترکیبی از مدل های خود به همراه مدل های OpenAI و Anthropic استفاده می کند. زوم، که توسط مدیر عامل اریک یوان (تصویر بالا) تأسیس شد، در طول همه گیری همه گیر، مترادف با جلسات ویدیویی شد. اما ابزارهای بهرهوری اضافی آن نیز با شرکتهایی مانند Google، Microsoft، ClickUp و Notion رقابت میکنند و هر یک از آنها تلاش میکنند تا زمینه بیشتری را در مورد دادههای کاربر، از جمله جلسات، ثبت کنند. در اوایل سال جاری، Zoom یک یادداشت بین برنامهای را معرفی کرد که با برنامههای جلسات مختلف و همچنین در جلسات آفلاین کار میکند تا با سایر برنامههای بهرهوری رقابت کند.
- AI assistant
- Apps
- meetings
- productivity
- zoom


