متا، تولیدکنندگان محتوا در تیکتاک را با پاداش ۵ هزار دلاری، قراردادهای محتوایی و تأییدیه رایگان جذب میکند.
Meta lures TikTok creators with $5K bonuses, content deals, free verification
متا با پیشنهاد پاداشهای نقدی، توافقات محتوایی و حمایت برای گسترش جوامعشان، سعی دارد سازندگان محتوای تیکتاک را به پلتفرمهای خود جذب کند. این شرکت روز سهشنبه اعلام کرد که سازندگان واجد شرایط تیکتاک میتوانند طی سه ماه، تا ۵۰۰۰ دلار پاداش برای انتشار ریلز در فیسبوک و اینستاگرام کسب کنند. این سازندگان همچنین به برنامه سرمایهگذاری محتوای فیسبوک دسترسی خواهند داشت که به آنها اجازه میدهد از ویدیوها، عکسها و پستهای متنی خود در فیسبوک درآمد کسب کنند. علاوه بر این، متا برای برخی از سازندگان تیکتاک توافقاتی در زمینه محتوا ارائه خواهد داد تا به رشد مخاطبان آنها در اینستاگرام و فیسبوک کمک کند. تعدادی از سازندگان تیکتاک همچنین یک دوره یکساله آزمایشی از متا وریفاید دریافت خواهند کرد که شامل علامت تأیید، پشتیبانی حساب و حفاظت از تقلب خواهد بود. (معیارهای دریافت دسترسی به این خدمات هنوز اعلام نشده است).
در حالی که تیکتاک پس از ۱۲ ساعت خاموشی دوباره در ایالات متحده به آنلاین برگشته است، اما این شبکه اجتماعی متعلق به بایت دنس هنوز از فروشگاههای اپلیکیشن غایب میباشد. اگرچه رئیسجمهور دونالد ترامپ روز دوشنبه دستوری اجرایی صادر کرد تا تاریخ ممنوعیت تیکتاک را ۷۵ روز به تأخیر بیندازد و به وزارت دادگستری دستور داد تا جریمههای ممنوعیت را اجرایی نکند، اما زمان بازگشت این اپ به فروشگاههای اپل و گوگل مشخص نیست.
متا به وضوح از مشکلات کنونی تیکتاک بهرهبرداری میکند و برخی از سازندگان این سرویس را به سمت خود جذب میکند. این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال اعمال تغییراتی در ریلز است تا این فرمت ویدئویی کوتاه، جذابتر شود. به عنوان نمونه، سازندگان مستقر در ایالات متحده اکنون میتوانند ریلزهایی به طول حداکثر سه دقیقه منتشر کنند که این یک افزایش قابل توجه از محدودیت قبلی ۹۰ ثانیهای است. اما سازندگان تیکتاک میتوانند ویدیوهایی به طول تا ۱۰ دقیقه ضبط کنند و در برخی موارد قادر به بارگذاری محتوایی به طول یک ساعت هستند.
علاوه بر این، متا قصد دارد ریلز را بیشتر مورد توجه قرار دهد و برنامه دارد تا ریلزها را در مکانهای بیشتری از اینستاگرام و فیسبوک توصیه کند. به عنوان مثال، ممکن است کاربران ریلزهای پیشنهادی را در قسمت بالایی فید اصلی خود مشاهده کنند. همچنین ممکن است تعداد بیشتری ریلز را در نتایج جستجو ببینند. برای جذب بیشتر سازندگان تیکتاک، متا اعلام کرده است که سیستمهای رتبهبندی خود را بهینهسازی کرده تا به سازندگان جدید این امکان را بدهد تا به جمعیتهای جدیدی دست یابند. متا همچنین به سازندگان اجازه میدهد تا آدرسهای کاربری اینستاگرام، تیکتاک یا یوتیوب و تعداد دنبالکنندگان خود را در پروفایلهای فیسبوک خود نمایش دهند تا اعتبار خود را در پلتفرم خود افزایش دهند. متا همچنین تغییرات دیگری را برای بهرهبرداری از عدم قطعیت فعلی تیکتاک در ایالات متحده انجام داده است. روز یکشنبه، متا اعلام کرد که قصد دارد یک اپ مشابه با کپسوت به نام ادیتس را در ماه آینده راهاندازی کند. روز جمعه، بهروزرسانیهایی را معرفی کرد تا جستجوی ریلزهایی که دوستان و دنبالکنندگان در پلتفرم خوششان میآید، برای کاربران آسانتر شود. این اپ همچنین کاربران را به شروع گفتگو درباره ریلزها از طریق یک "نوار پاسخ" جدید تشویق خواهد کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید به سایت ما به آدرس iwl.ir مراجعه کنید.
- Apps
- reels
- Social
- tiktbon ban
- TikTok