DoorDash Zesty، یک برنامه اجتماعی هوش مصنوعی برای کشف رستوران‌های جدید را معرفی کرد

DoorDash Zesty، یک برنامه اجتماعی هوش مصنوعی برای کشف رستوران‌های جدید را معرفی کرد

DoorDash در حال راه اندازی یک برنامه اجتماعی جدید با هوش مصنوعی است که برای کمک به کاربران در یافتن سریع رستوران های محلی طراحی شده است. این اپلیکیشن که Zesty نام دارد در ابتدا در منطقه خلیج سانفرانسیسکو و نیویورک در دسترس است.

DoorDash Zesty، یک برنامه اجتماعی هوش مصنوعی برای کشف رستوران‌های جدید را معرفی کرد

DoorDash rolls out Zesty, an AI social app for discovering new restaurants

DoorDash Zesty، یک برنامه اجتماعی هوش مصنوعی برای کشف رستوران‌های جدید را معرفی کرد - DoorDash rolls out Zesty, an AI social app for discovering new restaurants

DoorDash در حال راه اندازی یک برنامه اجتماعی جدید با هوش مصنوعی است که برای کمک به کاربران در یافتن سریع رستوران های محلی طراحی شده است. این اپلیکیشن که Zesty نام دارد در ابتدا در منطقه خلیج سانفرانسیسکو و نیویورک در دسترس است. با این برنامه، DoorDash فراتر از تحویل غذا و قدم گذاشتن در فضای اجتماعی و اکتشاف است. ایده پشت این برنامه خلاص شدن از شر نیاز به خواندن مجموعه ای از نظرات مختلف، جستجوی منوهای مختلف، یا مرور TikTok هنگام جستجوی یک مکان جدید برای غذا خوردن است. هنگامی که افراد برنامه را باز می کنند و با حساب های DoorDash خود وارد سیستم می شوند، می توانند از یک ربات چت هوش مصنوعی بر اساس آنچه به دنبال آن هستند، توصیه های شخصی شده بخواهند. در یک پست تبلیغاتی اینستاگرام، این شرکت به اشتراک گذاشت که کاربران می‌توانند برای یافتن توصیه‌های خاص، اعلان‌هایی مانند «یک شام ساده در ویلیامزبورگ که در واقع برای درون‌گراها خوب است» را تایپ کنند. کاربران همچنین پیام‌های پیشنهادی مانند «مکان‌های ناهار برای گروه‌ها خوب» و «شام رمانتیک با احساسی قدیمی» را مشاهده خواهند کرد. اندی فانگ، یکی از بنیانگذاران DoorDash در یک پست X نوشت که این برنامه اطلاعات را در سراسر DoorDash، Google Maps، TikTok و موارد دیگر جمع‌آوری می‌کند تا «بهترین پیشنهادات را از وب ارائه کند». این برنامه همچنین سلیقه شما را یاد می گیرد تا بفهمد چه کاری انجام می دهید و چه کاری را دوست ندارید. وقتی به توصیه‌ای که به آن علاقه دارید برخورد کردید، می‌توانید آن را ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. کاربران می‌توانند عکس‌ها و نظرات مربوط به رستوران‌هایی را که بازدید کرده‌اند، مشاهده و به اشتراک بگذارند، محتوای دیگران را کشف کنند، و افراد را مانند هر شبکه اجتماعی دنبال کنند. یکی از سخنگویان DoorDash به TechCrunch تایید کرد: «در DoorDash، ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای کمک به مردم برای ارتباط با بهترین جوامع خود هستیم. ما در حال اجرای آزمایشی برنامه‌ای به نام Zesty هستیم تا از طریق جستجوی شخصی و اشتراک‌گذاری اجتماعی، کشف رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، کافه‌ها و موارد دیگر را آسان‌تر کنیم. ما هیجان‌زده هستیم که از آزمایش‌کنندگان اولیه بیاموزیم زیرا به شکل‌گیری اکتشافات محلی می‌تواند شبیه باشد.» خبر راه اندازی این اپلیکیشن اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شد. البته، برخی از افراد ممکن است تمایلی به دانلود یک برنامه کاملا جدید برای یافتن رستوران های جدید نداشته باشند، در حالی که می توانند به سادگی از گوگل استفاده کنند. برای افرادی که قبلاً هوش مصنوعی را در زندگی روزمره خود جاسازی کرده اند، ممکن است از خدماتی مانند ChatGPT و Gemini برای کشف رستوران های جدید استفاده کنند. با این حال، این برنامه می تواند راه اندازی خوشایند برای افرادی باشد که می خواهند بخشی از یک شبکه اجتماعی باشند که همه چیز در مورد کشف رستوران های جدید است. راه‌اندازی برنامه جدید نشان‌دهنده آخرین تلاش DoorDash برای انشعاب فراتر از خدمات تحویل است، زیرا این شرکت در اوایل سال جاری ویژگی‌هایی را راه‌اندازی کرد که به مشتریان اجازه می‌دهد برای غذا خوردن حضوری رزرو کنند و در فروشگاه جوایزی کسب کنند.