تحقیقات بادام هندی به دنبال صنعت تحقیقات بازار 90 میلیارد دلاری با هوش مصنوعی است

تحقیقات بادام هندی به دنبال صنعت تحقیقات بازار 90 میلیارد دلاری با هوش مصنوعی است

تحقیقات بازار یک صنعت 90 میلیارد دلاری است که به برندها کمک می کند تا بفهمند چگونه خود را به بهترین شکل به مشتریان بالقوه معرفی کنند. اما این بینش بازار نه ارزان است و نه سریع. تحقیقات بادام هندی می خواهد با استفاده از هوش مصنوعی آن را تغییر دهد.

تحقیقات بادام هندی به دنبال صنعت تحقیقات بازار 90 میلیارد دلاری با هوش مصنوعی است

Cashew Research is going after the $90B market research industry with AI

تحقیقات بازار یک صنعت 90 میلیارد دلاری است که به برندها کمک می کند تا بفهمند چگونه خود را به بهترین شکل به مشتریان بالقوه معرفی کنند. اما این بینش بازار نه ارزان است و نه سریع. تحقیقات بادام هندی می خواهد با استفاده از هوش مصنوعی آن را تغییر دهد. Cashew مستقر در کلگری، آلبرتا، از هوش مصنوعی برای توسعه طرح‌ها و نظرسنجی‌های تحقیقاتی بازار برای برندها بر اساس اطلاعاتی که به دنبال آن‌ها هستند، استفاده می‌کند - مانند اینکه شناخت برند آنها برای یک جمعیت خاص چیست یا اینکه چگونه یک شعار بازاریابی با مشتریان طنین‌انداز می‌شود. سپس بادام هندی نظرسنجی را برای افراد واقعی ارسال می کند و از هوش مصنوعی برای جمع بندی و هضم یافته ها استفاده می کند. کاشو یکی از 200 استارتاپی بود که برای رقابت TechCrunch's Startup Battlefield در سال 2025 انتخاب شد و برنده مسابقه مرحله Enterprise Stage در TechCrunch Disrupt شد. ادی گریوز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت کاشو، در تشریح صنعت تحقیقات بازار فعلی، به TechCrunch گفت: «می‌توانید از یک LLM برای انجام تحقیقات عمیق و دریافت پاسخ سؤالات خود استفاده کنید، یا می‌توانید از شرکتی استفاده کنید که واقعاً گران است». "اکنون بادام هندی وجود دارد که در وسط وجود دارد. داده های سفارشی و تازه ای را برای پاسخ به سوال شما ایجاد می کند به جای اینکه شما فقط از یک LLM استفاده کنید که همان مخزن بازیافتی داده هایی را که همه در اینترنت پیدا می کنند را نشان می دهد." گریوز بیش از یک دهه تجربه تحقیقات بازار دارد. ایده اولیه بادام هندی به دلیل مشکلی که او اغلب با آن مواجه می‌شد ایجاد شد: مشتریان می‌خواستند پروژه‌های تحقیقاتی کامل - با داده‌های دنیای واقعی از انسان‌ها - در عرض چند روز انجام شود. گریوز گفت، برای سال‌ها، کوتاه کردن این جدول زمانی در حالی که نتایج تحقیقاتی با همان کیفیت تولید می‌شد امکان‌پذیر نبود، زیرا فناوری برای تسریع روند هنوز آماده نشده بود. گریوز گفت: «این قطعا لحظه آها بود. و تا زمان شروع هوش مصنوعی بود که ما واقعاً توانستیم این فرآیندها را که به عنوان محقق از آنها استفاده می‌کنیم، بهترین شیوه‌ها، این روش‌شناسی مبتنی بر علم داده و همچنین قالب‌بندی گزارش‌هایی را که می‌دانیم همه می‌خواهند، خودکار کنیم.» رویداد Techcrunch



به فهرست انتظار Disrupt 2026 بپیوندید
خود را به لیست انتظار Disrupt 2026 اضافه کنید تا وقتی بلیت های Early Bird از بین برود، در صف اول باشید. خرابی‌های گذشته Google Cloud، Netflix، Microsoft، Box، Phia، a16z، ElevenLabs، Wayve، Hugging Face، Elad Gil و Vinod Khosla را به صحنه آورده است - بخشی از 250 رهبر صنعت که 200 جلسه را برای رشد شما و تقویت مزیت شما طراحی کرده‌اند. به علاوه، با صدها استارتاپ نوآور در هر بخش آشنا شوید.


به فهرست انتظار Disrupt 2026 بپیوندید
خود را به لیست انتظار Disrupt 2026 اضافه کنید تا وقتی بلیت های Early Bird از بین برود، در صف اول باشید. خرابی‌های گذشته Google Cloud، Netflix، Microsoft، Box، Phia، a16z، ElevenLabs، Wayve، Hugging Face، Elad Gil و Vinod Khosla را به صحنه آورده است - بخشی از 250 رهبر صنعت که 200 جلسه را برای رشد شما و تقویت مزیت شما طراحی کرده‌اند. به علاوه، با صدها استارتاپ نوآور در هر بخش آشنا شوید.



سانفرانسیسکو
|
13 تا 15 اکتبر 2026





WAITLIST NOW آوردن اتوماسیون به این فرآیند همچنین هزینه ها را کاهش می دهد، که بادام هندی را به گزینه ای برای مارک های کوچک و متوسط تبدیل می کند که توانایی کار با یک شرکت تحقیقاتی سنتی بازار را ندارند. گریوز در سال 2023 با تمرکز اولیه بر روی کالاهای بسته بندی شده مصرفی، به ویژه غذا و نوشیدنی، کشو را در کنار رز وانگ، مدیر عملیات تاسیس کرد. گریوز گفت که فکر می‌کند بادام هندی می‌تواند در دسته ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی که به طور فزاینده‌ای شلوغ می‌شود، برجسته شود، زیرا کاملاً خودکار نیست. گریوز گفت که هر مشتری بادام هندی با هر پروژه داده های انسانی تازه ای به دست می آورد که به تخصص تحقیقات بازار نیاز دارد. مزیت رقابتی بادام هندی ممکن است تنها با بلوغ شرکت افزایش یابد. این شرکت تمام داده‌های دنیای واقعی را که از پروژه‌های مشتریان خود جمع‌آوری می‌کند، بی‌نام می‌کند و در یک پایگاه داده قرار می‌دهد، که می‌تواند به افزودن داده‌های اختصاصی اضافی به پروژه‌های تحقیقاتی آینده نیز کمک کند. گریوز گفت که این شرکت 1.5 میلیون دلار کانادا از بودجه اولیه جمع آوری کرده است و در حال آماده شدن برای راه اندازی دور اولیه خود در اوایل سال 2026 با امید به جمع آوری تا 5 میلیون دلار است. این سرمایه برای ادامه توسعه فناوری محصول صرف خواهد شد. گریوز گفت که دو حوزه اصلی تمرکز شرکت در سال آینده افزایش حضور شرکت در ایالات متحده و همچنین تلاش برای ایجاد تجارت B2B آن است. گریوز گفت: «افرادی که از قبل تحقیق می‌خرند، این یک مقوله بزرگ است، اما حتی شامل همه افرادی نمی‌شود که می‌توانند تحقیق بخرند، اما نمی‌توانند هزینه آن را بخرند یا در حال حاضر نمی‌توانند آن را انجام دهند، زیرا جدول زمانی لازم را ندارند. "ما در واقع این دسته بندی جدید را برای بازاریابان ایجاد می کنیم تا به پاسخ هایی برای این سوالاتی که داشته اند دسترسی پیدا کنند."