دستیار هوش مصنوعی آمازون الکسا اکنون با Angi، Expedia، Square و Yelp کار می کند

دستیار هوش مصنوعی آمازون الکسا اکنون با Angi، Expedia، Square و Yelp کار می کند

آمازون در حال توسعه دستیار دیجیتالی الکسا مبتنی بر هوش مصنوعی با قابلیت‌های جدید است. این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که چهار ادغام جدید را به این سرویس اضافه می کند که به دستیار اجازه می دهد از سال 2026 با Angi، Expedia، Square و Yelp کار کند.

دستیار هوش مصنوعی آمازون الکسا اکنون با Angi، Expedia، Square و Yelp کار می کند

Amazon’s AI assistant Alexa+ now works with Angi, Expedia, Square, and Yelp

دستیار هوش مصنوعی آمازون الکسا اکنون با Angi، Expedia، Square و Yelp کار می کند - Amazon’s AI assistant Alexa+ now works with Angi, Expedia, Square, and Yelp

آمازون در حال توسعه دستیار دیجیتالی الکسا مبتنی بر هوش مصنوعی با قابلیت‌های جدید است. این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که چهار ادغام جدید را به این سرویس اضافه می کند که به دستیار اجازه می دهد از سال 2026 با Angi، Expedia، Square و Yelp کار کند. این موارد اضافه شده به مشتریان امکان رزرو هتل، دریافت پیشنهاد برای خدمات منزل، و برنامه ریزی قرار ملاقات در سالن را می دهد. با Expedia، مشتریان می‌توانند رزرو هتل‌ها را مقایسه، رزرو و مدیریت کنند، یا اولویت‌های خود را به Alexa بگویند تا توصیه‌های شخصی‌شده را دریافت کنند. (به عنوان مثال «آیا می‌توانید هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی را برای این آخر هفته در شیکاگو برای من پیدا کنید؟») خدمات جدید به ادغام‌های موجود الکسا با Fodor، OpenTable، Suno، Ticketmaster، Thumbtack و Uber می‌پیوندند. مشابه روشی که ChatGPT اکنون برنامه‌ها را در ربات چت خود ادغام می‌کند، آمازون قصد دارد استفاده از خدمات آنلاین مختلف را از طریق دستیار دیجیتالی خود آسان‌تر کند. به عنوان مثال، می‌توانید از الکس بخواهید که با شما اوبر تماس بگیرد یا با OpenTable یک میز برای شام رزرو کند. همچنین می‌توانید با دستیار هوش مصنوعی به زبان طبیعی صحبت کنید، مکالمات پشت سر هم داشته باشید، درخواست خود را در حین حرکت اصلاح کنید. البته باید دید که آیا کاربران این ایده را خواهند پذیرفت یا خیر. با این حال، آمازون نگاهی اجمالی به نحوه استفاده کاربران اولیه الکسا از این ادغام ها ارائه کرد و اشاره کرد که تا کنون، ارائه دهندگان خدمات خانگی و شخصی مانند Thumbtack و Vargaro شاهد تعامل قوی بوده اند. استفاده از دستیارهای هوش مصنوعی به‌عنوان پلتفرم‌های اپلیکیشن، مدلی است که در سراسر صنعت به‌عنوان راه دیگری برای ارائه گسترده‌تر هوش مصنوعی به مصرف‌کنندگان در حال آزمایش است. اما این امر مستلزم آن است که کاربران با روش جدیدی برای انجام کارها سازگار شوند، زیرا بسیاری از آنها به درگیر شدن با خدمات آنلاین از طریق وب یا برنامه های تلفن همراه عادت دارند. برای موفقیت در ترغیب مصرف کنندگان به تغییر رفتارشان، استفاده از برنامه ها از طریق هوش مصنوعی باید به آسانی، اگر نگوییم ساده تر از مدل موجود تلقی شود. برای انجام این کار، ارائه دهندگان هوش مصنوعی باید حداقل با وسعت خدمات آنلاین ارائه شده توسط یک فروشگاه برنامه سنتی مطابقت داشته باشند، که در حال حاضر یک انتخاب مدیریت شده تر از آنچه از طریق وب در دسترس است، است. یا، ارائه‌دهندگان باید در پیشنهاد برنامه‌ها برای استفاده در زمان مناسب، بدون اینکه بیش از حد سخت‌گیرانه به نظر برسند، بسیار خوب عمل کنند، زیرا کاربران می‌توانند درخواست‌های ناخواسته را به عنوان تبلیغات درک کنند.