مدیر عامل شرکت Hinge از سمت خود کناره گیری می کند تا Overtone، یک برنامه دوستیابی با هوش مصنوعی را راه اندازی کند

مدیر عامل شرکت Hinge از سمت خود کناره گیری می کند تا Overtone، یک برنامه دوستیابی با هوش مصنوعی را راه اندازی کند

جاستین مک‌لئود، مدیر عامل شرکت Hinge، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند تا محصول جدید آشنایی با هوش مصنوعی به نام Overtone را عرضه کند.

مدیر عامل شرکت Hinge از سمت خود کناره گیری می کند تا Overtone، یک برنامه دوستیابی با هوش مصنوعی را راه اندازی کند

Hinge CEO steps down to launch Overtone, an AI dating app

جاستین مک‌لئود، مدیر عامل شرکت Hinge، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند تا محصول جدید آشنایی با هوش مصنوعی به نام Overtone را عرضه کند. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، Match Group، غول دوست‌یابی که برنامه‌هایی مانند Hinge، Tinder و OkCupid را در اختیار دارد، با تأمین مالی اولیه از Overtone حمایت می‌کند و قصد دارد «موقعیت مالکیت قابل‌توجهی» بگیرد. با پشتیبانی Match، Overtone به عنوان یک پروژه در داخل Hinge انکوبه شد. مک‌لئود و یک تیم اختصاصی یک سال را صرف توسعه ایده Overtone کردند، که به عنوان «سرویس دوستیابی در مراحل اولیه با تمرکز بر استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای صوتی برای کمک به افراد در ارتباط با روشی متفکرانه‌تر و شخصی‌تر» توصیف می‌شود. مک‌لئود تنها بنیان‌گذار اپلیکیشن دوستیابی نیست که به تجربه‌های جدید و مستقل هوش مصنوعی منشعب می‌شود. ویتنی ولف هرد، بنیانگذار بامبل، گفت که می‌خواهد از هوش مصنوعی برای ساختن باهوش‌ترین و باهوش‌ترین خواستگار جهان استفاده کند. ولف هرد تا حدودی بدنام بود، این ایده را در سال گذشته پیشنهاد کرد که مجردها از هوش مصنوعی برای ایستادن برای خود و قرار ملاقات با هوش مصنوعی دیگران استفاده کنند. هنوز مشخص نیست که Overtone چگونه خود را از سایر برنامه‌های دوست‌یابی متمایز می‌کند، چرا که ویژگی‌های هوش مصنوعی را برای جبران ضعف فزاینده بازار با قراریابی آنلاین تجربه می‌کنند - به‌ویژه در میان ژنرال Z. Tinder گزارش کرده است که 9 فصل متوالی کاهش پرداخت‌های مشترک را گزارش کرده است و به هوش مصنوعی با ویژگی‌هایی متمایل شده است که قرار است به کاربران کمک کند مطابقت بیشتری داشته باشند. Hinge یک ویژگی هوش مصنوعی دیگر را همین هفته به نام «Convo Starters» راه‌اندازی کرد، که قرار است به دوستان کمک کند تا چیزهای جالب‌تری نسبت به صحبت‌های کوچک معمولی برای گفتن داشته باشند. Tinder و Facebook Dating هر کدام با تطبیق مبتنی بر هوش مصنوعی برای مبارزه با «خستگی کشیدن انگشت» آزمایش کرده‌اند. واگذاری کنترل تجربه دوستیابی یک چیز است، اما تلاش‌های دیگر برای ادغام هوش مصنوعی در این برنامه‌ها مشکوک‌تر می‌شوند. رویداد Techcrunch



به فهرست انتظار Disrupt 2026 بپیوندید
خود را به لیست انتظار Disrupt 2026 اضافه کنید تا وقتی بلیت های Early Bird از بین برود، در صف اول باشید. خرابی‌های گذشته Google Cloud، Netflix، Microsoft، Box، Phia، a16z، ElevenLabs، Wayve، Hugging Face، Elad Gil و Vinod Khosla را به صحنه آورده است - بخشی از 250 رهبر صنعت که 200 جلسه را برای رشد شما و تقویت مزیت شما طراحی کرده‌اند. به علاوه، با صدها استارتاپ نوآور در هر بخش آشنا شوید.


به فهرست انتظار Disrupt 2026 بپیوندید
خود را به لیست انتظار Disrupt 2026 اضافه کنید تا وقتی بلیت های Early Bird از بین برود، در صف اول باشید. خرابی‌های گذشته Google Cloud، Netflix، Microsoft، Box، Phia، a16z، ElevenLabs، Wayve، Hugging Face، Elad Gil و Vinod Khosla را به صحنه آورده است - بخشی از 250 رهبر صنعت که 200 جلسه را برای رشد شما و تقویت مزیت شما طراحی کرده‌اند. به علاوه، با صدها استارتاپ نوآور در هر بخش آشنا شوید.



سانفرانسیسکو
|
13 تا 15 اکتبر 2026





WAITLIST NOW، اسپنسر راسکوف، مدیرعامل Match ماه گذشته گفت که "یکی از ستون های اصلی تجربه محصول آینده Tinder در سال 2026" ویژگی به نام Chemistry خواهد بود. با اجازه کاربر، این ویژگی به رول دوربین کاربران دسترسی خواهد داشت تا درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کند. (برای ثبت، توصیه می‌کنیم که به شرکت‌های فناوری دسترسی آزادانه به اطلاعات بیشتری ندهید.) مک‌لئود در سال 2011 شرکت Hinge را به‌عنوان یک اپلیکیشن دوست‌یابی با تمرکز بیشتر بر ایجاد روابط تا تسهیل قرار ملاقات‌های معمولی تأسیس کرد. این اپلیکیشن که در مسیر رسیدن به درآمد یک میلیارد دلاری تا سال 2027 قرار دارد، توسط Match در سال 2019 خریداری شد. جکی جانتوس، رئیس و مدیر ارشد بازاریابی Hinge، به عنوان مدیرعامل شرکت خواهد کرد. مک لئود تا ماه مارس در سمت مشاور در هینج باقی خواهد ماند. تابستان امسال، TechCrunch با Jantos در SXSW لندن در مورد اینکه Hinge چگونه Gen Z را مورد خطاب قرار خواهد داد، صحبت کرد، بازاری که به طور فزاینده ای از ملاقات با افراد آنلاین سرخورده می شود. جانتوس به TechCrunch گفت: «این نسلی است که با درک عمیقی از نحوه ایجاد تجربیات دیجیتال و آنچه که در تلاش برای به دست آوردن آنها هستند، بزرگ شده است. به گفته جانتوس، Gen Z شفافیت و اصالت را از برندهای دیجیتال می خواهد. در حالی که برخی ممکن است این موضوع را ذاتاً با اتکای فزاینده شرکت به هوش مصنوعی ناسازگار بدانند، ویژگی توصیه هوش مصنوعی Hinge که در ماه مارس راه اندازی شد، باعث افزایش ۱۵ درصدی مسابقات و تبادل تماس در سه ماهه اول سال جاری شد. بر اساس اظهارات جانتوس پس از تصدی نقش جدید، به نظر می رسد که هینگ به سرمایه گذاری در این ویژگی ها تحت رهبری او ادامه خواهد داد. جانتوس در بیانیه‌ای گفت: تمرکز ما بر نوآوری عمدی که مبتنی بر فرهنگ، خلاقیت و درک عمیق از نحوه ارتباط مردم امروز است، باقی خواهد ماند.